Nieuwe trainingssweaters voor de jeugd van LTC Bedum

Afgelopen zaterdag werden op het tennisveld van LTC Bedum nieuwe shirts aan de jeugd uitgereikt door Anouk Okhuysen van peugeotgarage Nefkens uit Groningen. Nefkens is de nieuwe shirtsponsor van de tennisjeugd van Bedum.

Peugeot is al jarenlang verbonden aan de tennissport en vindt het belangrijk om aanstormend talent te begeleiden naar de top. Peugeot is onder andere Platinum Partner van de ATP World Tour, maar is ook al 33 jaar de trotse sponsor van het prestigieuze Grand Slam toernooi Roland Garros in Parijs.

Nefkens Noord is verantwoordelijk voor Peugeot in het noorden van het land en vindt het belangrijk om zichtbaar te zijn in de eigen regio.Nefkens Noord heeft onlangs het Future Haren tennistoernooi gesponsord waarbij de NextGen lions – aanstormende Nederlandse talenten zoals Tallon Griekspoor, Botic van de Zandschulp, Tim van Rijthoven en Ryan Nijboer aanwezig waren. Onlangs heeft Robin Haase het Next Gen lions talentenprogramma versterkt. NextGen lions is een volledig nieuw en uniek sponsorprogramma, waarmee Peugeot Nederland aanstormend tennistalent in Nederland de juiste handvaten biedt om de top te bereiken, niet alleen in de vorm van financiële ondersteuning maar ook op mentaal vlak.

Afgelopen zaterdag is de sponsorovereenkomst met LTC Bedum officieel bekrachtigd door het uitreiken van nieuwe trainingsshirts aan alle jeugdleden. Er was letterlijk sprake van ‘code oranje’ op het tennisveld. Na het fotomoment waren er spelletjes, nieuwjaarsrolletjes (met slagroom) en oliebollen voor iedereen!